?

Log in

June 2007

S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Powered by LiveJournal.com

haha okay, so the last entry i was a little upset..
but im good now, lol.

lets see. where to start.

sunday. had a soccer game. won 6-0. were still tied for first with freehold, we both have the record 6-1-1. we tied each other.

went on a feild trip with jimmy audrey and kristen milos. it was super fuunn. kristen milos fell off of a merry go round. hahaha. it was fun though.

monday. didnt wanna go to school, but i did.

tuesday. school aagain.. garden state concert.

today wass school. we got yearbooks. mike wrote a really nice comment in mine. so did phil. to think that they can be nice and not sarcastic still amazes me.. lol.. p..s. idk how to spell that.

oh! I GOT SECTION LEADER!!!!! i was sooooo happppppppppyy.

lol.

so tomorow im oging out with my aunt. she is in from san fransisco. were gonna go take pictures. im so excited. i love her.

im probably forgetting something mad important.. okay peace<3

Comments